Top 5 produse de make up high end care imi plac


    Astazi o sa va arat ce produse cosmetice m-au impresionat in ultima vreme si o sa va fac o scurta prezentare la fiecare de ce imi place acel produs.


NARSissist blush contour and lip palette - de obicei paletele Nars sunt majoritatea cu farduri de ochi,dar aceasta paleta e exclusiva pentru obraz si buze: 3 nuante de blush,un bronzer,un iluminator si un mini gloss.Toate astea intr-o paleta eleganta,micuta,care o poti lua cu tine oricand in poseta. Imi place aceasta paleta pentru ca am totul inclus: blush,iluminator si bronzer.In plus am observat mai nou ca orice blush  imi oxideaza pe ten,cu exceptia celor de la Nars. Sunt suficient de pigmentate si rezista pana la demachiere. Mai punem la socoteala faptul ca are si oglinda,ca designul e stylish? Cum sa nu iubesti paleta asta?


Nu neaparat in aceasta ordine,dar urmatorul produs pe care vreau sa vi-l arat e fondul de ten NARS Sheer Glow.I-am facut review aici  in 2012. Guess what,fix de cand l-am descoperit,il tot reachizitionez. Incerc alt fond de ten,dar tot la acesta revin de fiecare data.Am aceeasi opinie despre el,singura problema pe care o vad e ca nu e rezistent la transfer,daca nu folositi o pudra buna,atunci o sa fiti dezamagite de rezistenta lui la transfer.In rest,cum s-ar zice,numai de bine: arata natural pe ten,e usor hidratant dar nu foarte mult,nu evidentiaza zonele uscate ale tenului.
<< Overall,well done NARS!>> asa cum spun cei de la Beautypedia.



Too Faced Natural Face palette- e o paleta utila cu iluminator,anticearcan,blush si bronzer. De cand am cumparat-o am tot folosit-o. Chiar imi place ideea de a cumpara o paleta in loc sa cumpar fiecare produs in parte,pentru ca de exemplu niciodata nu am reusit sa termin un blush sau un bronzer full size,asa ca varianta de mini uri imi convine mai mult.Acum ca am bronzerul si blush urile din  NARSissist blush contour and lip palette nu stiu ce sanse am sa le mai consum,dar cu siguranta nu voi mai cumpara prea curand alt blush sau bronzer pana nu le consum pe acestea din cele doua palete :)

MAC Pro longwear concelear cache-cernes- de anticearcanul asta mi-a spus Ami.Si l-am iubit de la prima aplicare.Sa fiu sincera nu acopera prea grozav cearcanele mele destul de pronuntate,dar face treaba buna overall: nu incarca zona aceea,chiar si dupa ce  fixez cu pudra.Se vede natural si acopera cearcanele destul de rezonabil.Imi e putin dor de Benefit Erase Paste dar stiu ca imi cam facea ''cute''.

Make Up Forever HD powder - de pudra asta stiu de la Dana,ea o tot lauda.Pana cand efectiv s-a oferit sa-mi cumpere ea pudra cu un discount care il avea de make up artist.Si da,de cand am descoperit-o,a ramas pudra mea preferata: aproape invizibila pe ten,fixeaza machiajul.Un singur minus: daca cumva nu o aplici in cantitatea care trebuie si pui mai multa... o sa arati cu ''pete'' in fotografii,cum mi s-a intamplat de altfel si mie o data,grabindu-ma sa mi fac un machiaj cat mai simplu in timp record.Problema e ca au scos-o din productie varianta pulbere,si acum e varianta HD powder pudra normala.Asa la prima vedere pare ca ar face aceeasi treaba cu varianta anterioara,dar pana nu cumpar varianta full size a pudrei nu ma pot pronunta. Acum sunt in teste cu o pudra de la Kett Cosmetics.


Ah,azi e "'baba'' mea si de dimineata e o zi superba,insorita.Nu cred ca e aceeasi vreme in Romania,dar aici a fost incredibil de frumos afara.


Care sunt produsele sau care e produsul de make up favorit,descoperit in ultima vreme de voi?
Tommy ar aprecia comentariile voastre :P

Pupici,
Andreea

Supercounters