LOTD: Blue & Purple

   Acum cateva zile daca tot am facut forografii pentru un outfit of the day,in masina am realizat ca nu mi-am fotografiat si machiajul.Nu ca ar fi fost stralucit,dar mie mi-a placut. Si pune-te si pozeaza-te in masina,in timp ce soferul se uita suspect.:))









Dintre produsele folosite:

  • Paleta Sleek Make Up Glorry Palette (de care v-am povestit AICI). Ador nuanta Picadilly si nu numai ;)
  • Lipstick NYX nuanta Tea Rose (nu il mai folosisem de ceva timp si aparent era deja "mancat" jumatate de pe buze in momentul pozelor)
  • Kit de sprancene Milani (review aici)
  • Eyeliner Flormar - inca nu l-am aruncat,aparent nu stiu ce i-am facut dar rezista mai binisor acum fara sa se "crape" asa cum m-am plans luna trecuta de el... Imi place enorm culoarea lui si de aia ma "lupt" sa ii tot acord alte sanse :)
  • Sleek Contour Face Kit -nuanta Light- ador iluminatorul din acest kit,din pacate e si pe terminate :(  Si bronzerul e bun,dar il prefer mai mult pe cel de la Too Faced.Insa sa nu credeti ca nu am avut ce face in general cu bronzerul de la kit-ul Sleek Contour Face,l-am folosit pe post de fard din cand in cand :) Nu ca ar fi prea inchis,dar cum ziceam Chocolate Soleil de la Too Faced imi place mai mult.
  • Pudra Multitasker Milani (review aici)
  • Milani Baked Blush (review aici)
  • Fond de ten Revlon Photoready
 Cred ca asta a fost cel mai elaborat machiaj al saptamanii trecute,pentru ca nu am mai reusit sa ma machiez in ultima vreme.


Pupici,
Andreea

Supercounters