Preferatele si dezamagirile lunii mai

  Si pentru ca luna ce a trecut am tot testat diverse,am avut atat dezamagiri cat si produse pe care le-am iubit "de la prima aplicare".

Produse destinate ingrijirii tenului &parului:
  • demachiantul bifazic Farmec- cam uleios,dar la cat costa isi face treaba impecabil.Macar nu mi-a iritat ochii cum a facut-o odinioara cel de la Balea..Acum am luat la folosit un demachiant Yves Rocher tot bifazic,care mi place la fel de mult. Huh.
  • Paula's Choice Skin Carbon Mask- nu pot decat sa spun ca o iubesc si ma va tine flaconul cel putin un an! Imi lasa tenul atat de luminos si ziua aia nu am pori,clar! Se recomanda sa fie folosita de maxim 2 ori pe saptamana,eu o folosesc cam o data pe saptamana pentru ca.. uit.Yeah.
  • Paula'S Choice 2% BHA-la care voi renunta la el  pana la inceputul lunii august pentru ca desi folosesc zilnic crema cu SPF 50,imi e teama sa nu mi apara pete cumva.Se pare ca de produsul asta m-am indragostit asa spre terminarea flaconului :D
  • Cocoa Butter Body The Body Shop - il iubesc pur si simplu!Pacat ca nu am The Body Shop in oras ..
  • Bioderma Sebium moussant- initial am inceput un flacon de 250 ml,apoi cand am vazut cat de bine ma impac cu el,ca imi demachiaza perfect ochii si nu ma irita,mi-am cumparat... un flacon de 500 ml,sa il am :D Curata bine chiar si machiajul ochilor,imi place mult acest demachiant!
  • Bioderma Photoderm Max 50+ a fost cu siguranta crema de care nu m-am despartit absolut deloc din momentul in care am achizitionat-o.Mai am cam un sfert de tub din ea,dar nu e nimic,am alta back-up :D Yep,aceeasi crema! 
  • Paula's Choice Skin Balancing Moisture Gel- e cu siguranta crema salvatoare atunci cand ai tenul mixt: fruntea iti luceste si nasul.. ti se cojeste din cauza racelii.In schimb in zona ochilor ma cam... ustura daca o aplic.
  • Produsele Sachajuan - Ocean Mist,balsamul si samponul pentru par normal- GENIALE! Nu am incercat inca Hair Repair-ul,dar sunt convinsa de acum ca daca din 4 produse ,de 3 sunt tare multumita,al 4 lea sigur nu ma va dezamagi.Trebuie sa ma lamuresc cum si in ce fel pot comanda si produsele full size pe viitor.
  • Batiste Dry Shampoo - pentru zilele  alea cand realizezi ca parul iti sta aiurea.. ca desi e a 3 a zi de la ultima spalare a lui totusi.. zici ca nu-l ai spalat de o saptamana.Super produs!
  • Lotiune pentru unghii cu B5 de la Farmec- nu se afla in poza pentru ca il tin in frigider :D dar a fost unul dintre "prietenii" de nadejde luna trecuta.. atunci cand am folosit produsul evident.



Produse pentru make up:
  •  Fondul de ten NARS Sheer Glow- nu am nimic de adaugat mai mult decat am facut-o aici.
  • Perle iluminatoare Guerlain- nu stiu daca a trecut vreo zi din luna mai in care sa nu le aplic...si "distractia" va continua si luna asta,ca deh,la cat de discrete sunt,sunt perfecte vara!
  • Kit sprancene Brow Fix- de la Milani- imi place mult kit ul iar eu combin nuantele intre ele,cea inchisa cu cea deschisa.
  • Milani Multitasker Powder- nu cred ca e necesar sa va spun cat de mult "o iubesc",poza cu ea spune totul,cat e de folosita!
  • Rimel Seventeen The Stylist- o nuanta superba de albastru-mov.Daca nu aveti rimel albastru si va doriti unul,eu zic sa dati o raita la standul Seventeen si sa va uitati la acest rimel.Aviz: sigur plecati cu el acasa! Nu curge,nu se "faramiteaza" si mi-e ciuda ca nu am Seventeen aici... 
  • Rimel Beauty UK- daca am vrut rimel negru,asta a fost.
  • ELF Eyelid Primer- e ok,nu la acelasi nivel cu primerul Too Faced /Urban Decay dar merge.. la cat a costat,nu-i bai.
  • UD Zero- e cremos si mi place!
  • Blush Sleek nuanta.. Rose Gold- o nuanta super placuta si ... sa va zic ca e aproape identica cu NARS Orgasm? Pentru ca le am pe ambele,pot comfirma asta. ;) O postare detaliata in acest sens.va urma.
  • Paleta Sleek Sunset- nuantele sunt atat de ... varatice! Si albastrul ala intens din ea as fi pariat ca nu ma prinde deloc,dar nope,e asa frumos! Oficial am abandonat paleta Sleek Oh So Special pentru ea!
  • NYX Soft Matte Lip Cream nuanta Milan- nu stiu cum se face dar din cate rujuri si lipglossuri am.. eu ma reintorc mereu cu placere la produsul asta. Am primit complimente de la el,de la voi,de la aproape toti cunoscutii care m-au vazut purtandu-l.Si mie imi place la nebunie! Produsul,nu complimentele! :P
  • Lipstick Catrice nuanta 210 Kiss Kiss Hibiskiss- da,da,nuanta aia turbata din poze :D Vine vara,deci un eyeliner,rimel si rujul asta e perfect pentru mine :D La mine pe buze,arata cam asa,desi poza nu imi apartine,puteti sa aruncati o privire aici.











La capitolul oje,am purtat oja aia movie cu particule sclipicioase in ea Orly si rozul ala bombon de la China Glaze.Si cand aveam chef de un sclipici fin pe unghii dar nu prea vizibil Essence a fost optiunea mea.


Cat despre parfumuri, mana mi s-a intins cel mai des dupa parfumul  Gucci-Flora :)


Stiu ca am enumerat cam multe,dar luna asta a fost a "testelor" asa ca mi-au placut destul de multe.
 Si acum sa va arat trei produse care m-au dezamagit (cred totusi ca au fost mai multe,dar asta ar fi "topul"
 dezamagirilor):

  • Demachiant Yves Rocher Demaquillant Doucer - l-am luat la  revista din Romania..... cred ca e unul dintre cele mai proaste demachiante incercate de mine.Ca sa mi demachiez un ochi trebuie sa aplic destul de mult produs si sa insist.. intr o zona destul de sensibila.. Mda.
  • Avene Triacneal- achizitionata din tara cu 55 RON parca - mai bine nu o faceam.. nu e buna de nimic!
  • Flormar True Color Dipliner- cel mai prost eyeliner ever! Cred ca si un Ruby Rose e mai bun.Pe cat de superba e nuanta,pe atat de dezamagitor e produsul: se "crapa" ,se intinde ... Stiu ca la noi produsele Flormar sunt destul de ieftine,dar aici am dat 5 euro pe acest eyeliner...  Nu ca ar fi extrem de mult,dar sincer nu merita nici 0,50 eurocenti  sa dai pe el...

Va doresc in continuare o saptamana cat mai placuta!

Pupici,
Andreea

Supercounters