Overview: MILANI Brow Fix Eye Brow Powder Kit

  Nu stiu de ce am ezitat atat sa ii fac review acestui produs ca de doua luni de zile de cand il am ,am si uitat cum e sa imi fac sprancenele cu orice alt produs de genul.


Descrierea oficiala:

"A brow grooming and shaping kit that will help you create a perfect set of arches. Compact contains seven essential tools: Straight edged tweezers, slanted brow filler brush, brow bone sponge applicator, 3X magnifying mirror, brow bone highlighter and two tone-on-tone powders (light & dark) to fill and shape brows. Be your own brow guru, shaping your brows is as easy as 1-2-3! 
Tips & Tricks:
First tweeze excess hairs from brows with Milani mini tweezers. Make sure to tweeze in direction of hair growth. Then apply hi-lite powder to brow bones with sponge brush applicator to define arches. Blend and apply brow powder colors with slanted brush applicator to fill & shape perfect looking brows.
Tip: Before tweezing you should steam your brow area with a hot washcloth for a few minutes or tweeze right after a hot shower to open up your pores so the hairs pull off easily. "






MILANI Brow Fix Eye Brow Powder Kit imi place mult pentru ca:


  • se afla in 3 seturi de nuante : Light,Medium si Dark,eu am ales nuanta Medium
  • puteti jongla cu cele doua nuante inchise pentru a le aplica pe linia sprancenelor,aveti si o mini penseta in cazul in care va lipsea! si eveident si un fard deschis "Hi-lite"  suprinzator de pigmentat
  • trusa nu contine ceara,doar farduri pentru sprancene dar nici nu as fi vrut sa ma trezesc ca imi curge ceara respectiva.. pe ochi.Din punctul meu de vedere e perfect!
  • puteti sa conturati atat subtil sprancenele cat si mai accentuat (am atasat poze cu mine si veti sesiza si voi diferenta)
  • poate fi folosit 24 luni produsul din momentul in care il desfaceti.Nu stiu ce sanse am sa termin produsul in 2 ani,pentru ca fardurile par abia atinse cu pensula desi eu le-am folosit zilnic aproape.Ceea ce e un plus,nu? 
  • contine o mini oglinda (desi sincer nu am folosit-o niciodata,dar e bine sa stiu ca o am) si doua pensule mici plus o mini penseta.
  • rezista pe sprancene lejer 8 ore.. fara primer sau retusuri :)
  • costa 7$ pe Beautyjoint si calitate-pret merita !


M-a impresionat si acest produs de la Milani.Daca vreti o pudra buna si ieftina puteti arunca o privire si pe review-ul meu facut AICI la pudra Milani Multitasker Powder.

***Daca folositi codul ANDREEA la checkout veti avea o reducere de 5% pe Beautyjoint.Nu e mare reducerea,dar tot e ceva,mai acopera din costul transportului.****


Si va las si melodia careia i-am tot dat repeat astazi: Trance Energy 2010 - Markus Schulz plays Breathing (Airwave) [HQ Audio]


Pupici,

Supercounters