Overview: The BalmShelter Tinted Lip Gloss SPF17

  Astazi o sa va spun cate ceva despre noul meu gloss preferat.Nu neaparat din cauza culorii,pentru ca e mai transparent asa si are irizatii aurii.
  Eu am The Balm Shelter tinted gloss SPF17  nuanta Valley Girl.

Descrierea oficiala:
"Long wearing jojoba based lip gloss which will soothe, moisturise and protect your lips from sun damage, as well as vamp up your pout.  "




Ce imi place:
  • nu e lipicios,sticky sau cum vreti sa ii spuneti! e perfect din punctul asta de vedere
  • nuanta Valley Girl e una lejera,de vara
  • are SPF 17,deci yay SPF si pentru buze! ;)
  • imi place pensula,nu e moale sau prea ridigida,aplicatorul e perfect!
  • amabalajul produsului e cute si nu numai! Si cutia produsului ;)
  • nuanta e shimmery peach
  • contine ulei de jojoba si chiar hidrateaza buzele nu doar le ofera culoare
  • rezista binisor pe buze,dar nu va asteptati la minuni daca beti/mancati...
  • il puteti folosi 24 luni din momentul in care deschideti produsul










Aplicat pe buze:



Ce nu imi place:
  • pretul £12 pentru 5,5 grame produs - e cam maricel.. sau ma rog,avand in vedere ca mai am inca vreo 10 glossuri in afara de el,nu stiu ce sanse am sa il folosesc pana se termina produsul.
 Puteti vedea toate nuantele disponibile ale acestui gloss aici.







All American Girl - Clear
Dream Girl - Nude
Daddy's Girl - Strawberry Pink
Girl Next Door - Light Bright Pink
Material Girl - Sheer Plum
Pinup Girl - Sheer Cherry Red
Girly Girl - Sheer Coral
Valley Girl - Shimmering Peach
Uptown Girl - Shimmery Golden

M-ar fi tentat sa incerc shadow blush-ul The Balm  "Hot Mama" sau fardurile Nude' tude.
Puteti sa va achizitionati daca va doriti  produse The Balm de pe Beauty Chamber.

Va tenteaza ceva de la The Balm? Aveti vreun produs preferat de la ei?


Pupici,
Andreea

Supercounters