Outfit of the day: First Summer Day

   Avand in vedere ca in ultimele doua saptamani,poate chiar trei saptamani a tot plouat... astazi m-am bucurat putin de soare.Si oficial simt ca a venit vara sau ma rog,mi-e dor de vacanta si sa-mi etalez rochitele achizitionate in ultima vreme :)

    Pentru ca a fost cald astazi si pentru ca am avut chef de poze,am adoptat tinuta pe care o veti vedea in pozele urmatoare.Tinuta e simpla si a fost comoda.



















 Outfit: 

*shoes Deichmann
*jacket Ann Christine
*House Of Holland For Pretty Polly Super Suspender Asos
*clutch no name
*ring C&A
*earrings Reserved

 Rochita Oasap a venit in aproximativ 10 zile lucratoare,iar  transportul a fost gratuit.
Pentru prima comanda aveti un discount de 20 %!

   Apreciez feedback-ul,asa ca sunt curioasa cum ati fi accesorizat voi aceasta rochie de la Oasap. Din punctul meu de vedere rochia merge atat singura cu o pereche de sandale daca e cald ,cat si cu o jacheta asa cum am purtat-o eu.
Va plac genul asta de postari?

Pupici,

Supercounters