Ce mi-a adus zambetul pe buze zilele astea...

 ...caldura de afara in primul rand! Ce e mai placut dupa o sesiune de shopping?  O inghetata sau un frappe sau... o limonada? :)


  Am plecat de acasa in ideea ca vreau o rochie corai si autobrozantul Bioderma.Ce a iesit din mica escapada veti vedea mai jos.Ah si mi-a ajuns comanda de la Romwe,ador dressurile in degrade  iar cardiganul desi nu il pot purta acum pe caldurile astea,seara cand e mai racoare e binevenit!
Cardiganul e asa fin la atingere!





 Mi-am gasit in sfarsit si rochita corai (de la H&M),as fi preferat sa fie fara maneci,dar na,merge purtata seara si de ce,nu chiar si ziua :D Inca ma gandesc cum sa o accesorizez pentru ca sincer e pentru prima data cand indraznesc sa port culoarea rochiei.Cred ca niste pantofi negri/albastru inchis si o poseta neagra sunt bune :)







Ta na na autobronzant Bioderma Photoderm
Voi cele care cititi acum sunteti niste norocoase,aici acest autobronzant costa... 16 euro.. si pariez ca la noi nu e mai mult de 50 RON. Nu m-am putut abtine si cand am ajuns acasa l-am si folosit! Pielea arata de parca am facut o plaja,chiar doua: absolut natural,delicat,fara sa fie portocaliu ca majoritatea autobronzantelor! Nu stiu ce contine acest autobronzant dar ador mirosul lui! Nu se ia pe haine si ce e mai important: am facut dus dupa 3 ore de la aplicarea lui si supriza de proportii,s-a luat foarte putin,destul de discret si uniform din "bronz".Deja am stabilit ca inainte sa plec in vacanta cu o zi,imi iau din nou alt tub,sa fiu sigura ca nu ma duc acolo la soare ,alba :P Pe asta il pastrez pentru iesirile alea in rochite pana plec in vacanta :P


Eu care detastam ochelarii de soare acum am inceput sa ma indragostesc de ei.Dovada: perechea de mai sus de la Bijou Brigitte e a 3 a achizitionata in ultimele 2 luni.Asta spune ceva nu? :)) Daca mai gasesc in Italia ceva frumos,clar imi iau si de acolo :))


De la New Yorker,ca nu aveam nimic de genul in culoarea asta asa turbata :D Oficial am luat-o razna cu purtatul de culori tari.


Accesorii... desi am cautat disperata un colier ceva pe galben/turcoaz nu a fost niciunul care sa ma dea pe spate.. si la calitate si la pret evident :D Asa ca am plecat de la H&M cu astea,exceptie cerceii de la Six.









Alta rochita H&M:


Un sacou H&M,ciudat pozat... dar va puteti face o idee :D



..si am dat si iama in Yves Rocher... gelul cu miros de liliac e dezamagitor la capitolul rezistenta a mirosului... va fi pentru prima si ultima data cand il voi avea cu siguranta


Dintr-o colectie noua de la Essence,nu puteam sa nu iau un lip stain care e asa enervant ca nu mi s-a luat nici azi de pe buze si am fost data cu el aseara :D


Spayul Rival de loop intentionez sa il folosesc pe picioare.

Si oja mint,singura mea oja mint ever :D Sa vedem cand si cat indraznesc sa o si port :)


Si vitamina A&E dupa ce m-am convins ca e necesar sa imi imbunatatesc putin ritualul de ingrijire al tenului si nu numai:

Vitamina E mergea in concentratie mai mare,dar la farmacie eram debusolata si am cerut concentratia mica :D Aseara mi-am spart cate doua capsule vitamina A si E si le-am pus intr -un recipient micut cu o crema Paula's Choice.M-am cam chinuit sa sparg prima capsula :)

Si deci ,da au inceput reducerile.E enervant pentru buget dar uneori as vrea ca sacosile mele sa fie atat de grele ca sa nu le pot cara de atatea bunatati :))

Cei de la Romwe  de exemplu au diverse reduceri,check here. Mie mi-a atras atentia reducerile la rochii.



Pupici,
 Andreea

Supercounters