NOTD: China Glaze Wicked Style

    Astazi o sa va arat o oja pe care o ador de-a dreptul! Unghiile mele sunt pitice,dar se poate sesiza ca Wicked Style  China Glaze e o nuanta vesela,vibranta .Chiar ma uitam la sticuluta inainte sa o folosesc prima data si ma gandeam ca e pea "colorata",adica o nuanta prea turbata pentru gusturile mele.Dar nope,o iubesc asa mult ca doua saptamani am avut-o pe unghii :D E vorba bineinteles de cum v-ati dat seama deja din titlu de China Glaze Wicked Style.
   Am folosit un base coat de la Essence si top coat Seche Vite.








   Nuanta reala a ojei,din punctul meu de vedere,e exact cea care se vede in sticuluta,cum arata in ultima poza atasata de mine.
 Intr-o alta postare va mai arat oja mini purple  Orly :P Puteti arunca o privire si pe Beauty in the Bottle,gasiti cu siguranta minim o nuanta de oja care sa va atraga instant. Eu salivez acum dupa Zoya Fleck Effect...

Pupici,
Andreea

Supercounters