Top bloggerite de beauty + one winner!

   Dupa cum stiti sau ma rog,aflati acum,desi eu va anuntasem intr-o postare pe blog si pe FB pe wall-ul blogului,de acest top realizat de Cosmetic Plant in colaborare cu cititorii blogurilor beauty .
   In cazul blogului meu au fost 87 voturi,dintre care unul dintre ele mi-a apartinut mie,pentru ca sincer eu sunt cititorul cel mai fidel al blogului meu.Revin la un articol,mai "retusez" un altul si tot asa.
    Top-ul s-a incheiat astazi,asa ca tot astazi am pregatit si eu un mic premiu pentru una dintre voi care m-a sustinut.Aici gasiti lista blogurilor care au primit cele mai multe voturi din partea voastra.Felicitari fetelor!Si nu in ultimul rand gasiti si cateva sfaturi pentru fetele care au bloguri si nu numai,poate cateva dintre voi vor dori sa detina un blog pe viitor.






Am atasat doua video-uri cum am facut extragerea,din pacate m-am intins mai mult peste 10 min in primul video,asa ca va trebui sa il vizionati si pe al doilea.Va rog sa scuzati neindemanarea,cu o mana tineam camera si cu cealalta indoiam foile si le introdusesem initial intr o cutie care devenise neincapatoare :D

Nu stiu daca pe viitor voi mai recurge la varianta video,dureaza prea mult si nu prea e comod.Cu photobucket nu a vrut sa mearga cu nici un chip,cu tinypic la fel,2shared a fost varianta in final care a functionat!
Click aici pentru Video 1  http://www.2shared.com/video/SntkdWRa/MVI_6951.html si Video 2  http://www.2shared.com/video/vcfRF8Jh/MVI_6952.html  unde aflati si castigatoarea.

                                   Felicitari Camelia N! 


Stiu ca premiul e supriza,asa ca daca consideri ca produsele nu ti se potrivesc sau nu le doresti,te rog sa imi spui,fara nici o suparare.

Va multumesc tuturor care ati votat blogul meu si care evident ma cititi!
Pana una alta va invit sa participati aici,daca vreti sa castigati o apa de parfum Rare Pearls de la Avon.

Last Edit (daca tot m-am chinuit cu upload-ul video urilor,macar sa le vedeti):

Dupa lupte seculare,am uploadat si pe FB video urile:
Video 1: http://www.facebook.com/photo.php?v=224786960922601&set=vb.172254666163309&type=2&theater

Video 2 :

http://www.facebook.com/photo.php?v=224834880917809&set=vb.172254666163309&type=2&theater


Pupici,
Andreea

Supercounters