Swatches: Sigma Eye Shadow Palette - Flare

 Cred ca in curand o sa imi pun farduri si in farfurii,daca mai continui asa! Slava Domnului,ca paletuta asta am primit-o de la cei de la Sigma in cadrul afilierii cu ei si nu am "pacatuit" eu cumparand iar farduri!
Oscilam intre Bare si Flare,cred ca acum sesizati clar ce am ales :))



Descrierea oficiala a produsului:

The Sigma Beauty FLARE palette contains a beautiful combination of greens and purples, combined with browns and beiges that are perfect to create fun and colorful looks! This palette includes beautiful iridescent undertones, which offer a must have selection of bright, yet sophisticated hues. FLARE is perfect for those days when you want to highlight your eyes with fun and flirty colors!
Includes Sigma Beauty's best-selling E55 and E40 in a practical dual-ended brush. Contains matte and satin formulations.
Brushes in this palette:
Eye Shading - E55 - Soft and dense with a rounded finish. Can be used to apply pressed or loose eye shadows and pigments. Ideal to build intense color on the eyelid. Natural bristles.
>Tapered Blending - E40 - Rounded and tapered top. Specially designed to apply and blend color on the crease. Natural bristles










Parerea mea:

In primul rand trebuie sa mentionez ca am fost socata cand am vazut paleta: e mare! E chiar MARE si ma asteptam sa nu fie asa,sincer!
Imi place design-ul cutiutei,faptul ca se inchide cu un magnet si desi nu ma dau in vant dupa toate culorile trusei (mai exact Oversee si Define nu cred ca le voi folosi ), am deja trei nuante favorite: Gossip,Resist si Allure.



Fardurile sunt  buildable (cum as putea sa scriu in romana asta? :D) si in momentul de fata cred ca e trusa mea favorita pana ma voi plictisi evident de ea.
Nu spun asta pentru ca am primit-o de la cei de la Sigma,dar daca aveti pofta de farduri si cu blendingul nu stati tocmai bine la capitolul asta,puteti alege o paleta Sigma! Pe langa faptul ca fardurile sunt buildable,puteti alege trusa care vi se potriveste intre Bare,Flare si Dare,fiecare paleta mai contine si doua pensule!






Pretul: 35 $
Fiecare paleta se poate achizitiona de pe site ul celor de la Sigma.

Un make up look cu aceasta paleta va urma cat de curand!
Si apropo,voi ce paleta ati fi preferat sa o aveti: Bare,Flare sau Dare?

Pupici,
Andreea

Supercounters