Experienta mea cu Fragrance Direct

   Pentru ca acum doua zile am primit un e-mail in care eram intrebata cum se poate comanda de pe Fragrance Direct m-am decis sa va impartasesc din experienta mea cu site-ul acesta.Nu e nimic dubios sau fabulos (huh,rimeaza?:)) ) dar o sa vedeti de ce am vrut de fapt si de drept sa fac postarea asta :)
  Trimit si  in Romania,da! Spre deosebire de Cheapsmells care nu fac treaba asta,pentru ca tot am vorbit recent si de ei aici.
  Am comandat de pe Fragrance Direct de doua ori: doar cosmetice,nu am testat si parfumurile lor,desi am intentionat de cateva ori sa comand de la ei parfumuri dar ba le-am gasit la preturi mai bune pe StrawberryNet/CheapSmells ori m-am resemnat :))
Costurile de shipping le gasiti detaliat pe site-ul lor exact aici,nu are rost sa mai va spun si eu,eventual doar sa dau un copy paste la ce e mai important.Romania se afla oricum pe lista tarilor care livreaza,dupa cum v-am spus.Mie mi-au ajuns comenzile in aproximativ 7-10 zile din ziua  in care am dat comanda.

Delivery within Europe

  • Airmail - £2.49 for the first item. Each additional item £1.99
From dispatch, please allow at least 7 - 10 working days for delivery.
This service is only available if your order value is under £60.00.
  • Tracked Service- £6.50 for the first item. Each individual item £2.50
From dispatch, please allow at least 7 - 10 working days for delivery. You must be available to sign for your parcel or if you are not in to receive your order a card will be left for you to collect your parcel at your local sorting office. Please note orders over 2KG may be contacted for additional postage charges. Please also note that the full tracking service is not available to all destinations.

Ofertele si preturile produselor  celor de pe Fragrance Direct seamana izbitor de mult cu cele de pe Cheapsmells, iar diferenta dintre ele e ca mie personal mi se pare ca Fragrance Direct au mai multe produse dar shipping mai maricel decat CheapSmells.

Nu aveti idee ce mult ma bucur ca am primit e-mailul cu pricina,de la fata care ma intreba de acest site,pentru ca nu mai intrasem pe el de multicel timp si surpriza... au adus produse MAC! Nu,nu e pacaleala de 1 August! :D
Huh,am dat cautare pe google de nenumarate ori,in nenumarate ocazii pentru a vedea daca pot achizitiona produse MAC online.Gasisem un site din Cehia care zau ma oripilase ca design si in plus avea descriere si absolut tot in ceha.Nici la capitolul produse MAC nu statea prea bine,avea cateva in stoc,asa ca am renuntat la idee.
Ieri am descoperit ca Fragrance Direct au adus si produse MAC,e drept nu au toate nuantele ca pe site-ul oficial MAC dar au o varietate destul de generoasa de nuante de blush-uri, fond de ten si farduri mono.

 Ma oftica putin ca nu au bagat si pensule,dar nu se stie,pe viitor poate aduc sau poate ajung eu odata in Praga aia :)) (+sa am bani )
Desi mi-am promis eu mie ca "fara cosmetice",luna asta ma incumet si imi comand un singur blush :D
E acceptabil nu? :)) Adica na,as putea sa comand si farduri MAC la o adica sau vreo pudra :)) Problema mea momentan e ca nu stiu evident ce nuanta sa aleg si tendinta mea e sa bag la checkout doua nuante de blush. Huh. Trebuie sa "investighez" problema si sa incerc sa aleg una din nuantele alea de pe site si sa imi fac moftul.Nu,stati linistite ca mai am blush-uri dar na,cum o fi ala MAC?! :))
Vreau un blush nu roz,nu corai ci unul asa mai degraba nuanta unui bronzer,dar nu la fel de inchis ca bronzerul. Ma gandesc la o nuanta gen Eversun,Sunbasque,Secret Blush sau de ce nu ,Shy Beauty?

Acum puteti arunca si o privire aici.Au de fapt produse pentru unghii,dar na,pe viitor poate mai aduc nu? :P

Acum sper ca nu o sa dispara tot  "standul "  MAC de pe Fragrance Direct si ca o sa imi lasati si mie ceva :D
Produse MAC mai gasiti si pe StrawberryNet dar oferta e destul de limitata.

Ati cumparat de pe Fragrance Direct ?

Si acum va las cu una dintre melodiile pe care le-am ascultat obsesiv ieri:

Supercounters