My new baby: Urban Decay Vol.3 ♥♥♥

  Acum doua zile a ajuns si Urban Decay Vol 3 in posesia mea.Initial am auzit de ea de la G.,acum cateva luni, care a tot cautat-o in US si nu a gasit-o la momentul respectiv.Ce o interesa pe ea era cutiuta si mai putin fardurile sau ce contine de fapt aceasta paleta. Dupa o cautare pe google,evident am dat de swatches si detalii pe Temptalia.
 M-a cucerit imediat designul super atragator,dar si nuantele. Apoi am aflat cat de util si mega tentant e si eyeliner-ul  UD Zero. Well... azi nu am sa zic nimic despre ea,am reusit sa fac un singur machiaj cu aceasta paleta,nu pot decat sa spun ca sunt cele mai bune farduri pe care le posed la capitolul " blenduit". Am testat si eyelinerul Ransom ieri dimineata,doar pe el,ca am fost prea lazy la 5 dimineata sa imi bag mai mult decat fond de ten,eyeliner si rimel. A ramas intact pe pleoapele mele fara nici un fel de primer! Desigur ca puteam aplica primer,dar cum ziceam,la 5 dimineata e suficient daca ai timp de un make up minimal :))

Va las cu pozele si desi sunt swatches garla pe net cu aceasta paleta,am sa fac si eu,ca deh e paletuta mea :D Dar asta dupa ce mai folosesc paletuta si imi fac o parere mai amanuntita despre ea.














Inca un produs de pe wishlistul meu de cosmetice bifat! Initial imi doream doar eyeliner-ul Zero.Pam pam!


Pupici,
Andreea

Supercounters